Search found 29 matches

by Acehigh
Wed Aug 10, 2011 8:00 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Unusual News Item O'de Day
Replies: 596
Views: 142865

Re: Unusual News Item O'de Day

Niels0827 wrote:
angeldeb82 wrote:Yow! Arizona man accidentally shot himself in the penis! That's uncool!


I have to respectfully disagree. I think it's very cool. It's a perfect example of natural selection and Darwinism.


Haha, I agree :D :D :mrgreen:
by Acehigh
Wed Aug 10, 2011 7:57 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Hacker group Anonymous vows to destroy Facebook
Replies: 7
Views: 1094

Re: Hacker group Anonymous vows to destroy Facebook

What do they mean with destroying Facebook? It's highly unlikely this will happen. I mean... You never know with hackers, but... I mean... Come on...

Btw, I think it's fake: http://www.zdnet.com/blog/facebook/anon ... ber-5/2450

Btw btw, I'm not a facebooker, so I don't really give a damn anyway :D
by Acehigh
Wed Aug 10, 2011 8:12 am
Forum: Spoilers/New Episode Discussion
Topic: *501* Scott Tenorman Must Die
Replies: 88
Views: 35907

Re: *501* Scott Tenorman Must Die

The ending was crazy! Now I understand the line: "never f*ck with Eric Cartman" that has been said here a lot :D
by Acehigh
Sat Aug 06, 2011 11:12 pm
Forum: Hot Topics
Topic: What are you listening to again?
Replies: 9268
Views: 582071

Re: What are you listening to again?

School Is Cool - In Want Of Something
http://www.youtube.com/watch?v=vh5GYjo6 ... re=related

I think this song is awesome, click the link if you like alternative, indie kinda music.
by Acehigh
Sat Aug 06, 2011 10:54 pm
Forum: General South Park Discussion
Topic: Episodes that make you cry
Replies: 55
Views: 9136

Re: Episodes that make you cry

The only episode that almost made me produce tears was the facebook episode. The part where it shows Kip Drordy without any friends, then Kyle adds him. I don't know what it is, but the way that scene is done with the music has me feel so bad for the kid, then when he gets excited about it I just c...
by Acehigh
Sat Aug 06, 2011 10:30 pm
Forum: Polls
Topic: Rap or Rock?
Replies: 47
Views: 19365

Re: Rap or Rock?

Linkin Park? That was one of my first favourite bands (played Hybrid Theory over and over again!). Now I like a lot of indie, alternative, rock, electronic and also some hip-hop and rap.

I chose rock though. Wasn't that hard of a choice. I like Eminem, but I love the Arctic Monkeys!
by Acehigh
Sat Aug 06, 2011 10:17 pm
Forum: General South Park Discussion
Topic: Favorite Episode (And yes, it's different!)
Replies: 1132
Views: 256808

Re: Favorite Episode (And yes, it's different!)

Margaritaville! :D

PS: Haven't seen all episodes yet either... working on that, but this is my no.1 episode so far.

Edit: Just watched "Scott Tennerman must die" episode! I never use this, but I think it's appropriate here: OMFG!!!!! :D

Got a new favorite episode for now! Haha!
by Acehigh
Sat Aug 06, 2011 10:13 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Don't you hate it when...
Replies: 192
Views: 77689

Re: Don't you hate it when...

I had that choking thing once with a few mentos... Never put more then two mentos at once in your mouth! That or trying to find out if you can put an entire lollypop in your mouth. It's bad, mmkay :P

Don't you hate it when you fall asleep during a movie?
by Acehigh
Sat Aug 06, 2011 10:07 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: The "Introduce Yourself Here" Topic
Replies: 4373
Views: 468344

Re: The "Introduce Yourself Here" Topic

Hello hello! I checked out that vid of your band, FancyKetchup. It's not bad, but yeah... I take music pretty seriousely then . I found the "suggestions" on the youtube page next to the clip funnier. First one: "Intersex (baby with penis and vagina)". That must be the sickest thi...
by Acehigh
Sat Aug 06, 2011 4:39 pm
Forum: General South Park Discussion
Topic: How Did You Become A Fan?
Replies: 38
Views: 5870

Re: How Did You Become A Fan?

That's a great story. I don't have that. I just saw a few episodes on tv and liked it more and more with each episode + getting to know the characters.

I remember seeing a little clip of a SP episode when I was about 11 or 12 too, but I didn't understand it then and thought it was crap :p.
by Acehigh
Sat Aug 06, 2011 4:34 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Do you like video game music?
Replies: 57
Views: 6884

Re: Do you like video game music?

I really liked the DIRT 2 soundtrack. Big fan of alternative, rock and indie music. Look it up if you're into that...
by Acehigh
Sat Aug 06, 2011 4:25 pm
Forum: General South Park Discussion
Topic: Year of the fan - yeah, right!
Replies: 12
Views: 3449

Re: Year of the fan - yeah, right!

You might have heard about the bomb threat against Viacom 16 months ago when those episodes aired here... or not... Nope... Joined here few weeks ago. Bomb threat? I'll try to google and see if I find anything on the subject. Edit: Found some info. I sort of get it. Here's the link I found if some ...
by Acehigh
Fri Aug 05, 2011 1:05 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Your stupid jokes
Replies: 139
Views: 18688

Re: Your stupid jokes

A skeleton walks into a bar and asks for a beer... and a mop. Edit: I'm Belgian, but here's a belgium joke anyway (taken from the great film In Bruges): Belgium is famous for two things: chocolates and child abuse. They only invented the chocolates to get to the kids. (don't know if someone here kno...
by Acehigh
Fri Aug 05, 2011 12:42 pm
Forum: General South Park Discussion
Topic: Year of the fan - yeah, right!
Replies: 12
Views: 3449

Re: Year of the fan - yeah, right!

Hmm so what's the reason why we can't watch those 2 episodes? I thought it was because I'm from Belgium and it's not yet available here.
by Acehigh
Thu Aug 04, 2011 11:46 am
Forum: Hot Topics
Topic: Things that PISS YOU OFF!!!
Replies: 7735
Views: 694125

Re: Things that PISS YOU OFF!!!

Cars in the city centre. People in the city centre (I hate crowds). Overenthusiastic salesmen.

Go to advanced search