*1314: Pee* Post-Air Discussion

Discuss new episodes without ruining them for people in other time zones.

Moderator: Big-Will

JBgoode
Posts: 58
Joined: Thu Dec 27, 2007 12:59 pm

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby JBgoode » Tue Dec 29, 2009 4:43 pm

I though this episode was funny cause I laughed at all the references to urine, especially Signore PiPi saying "In-a Venice we-a swim in the pee, we-a sing in the pee" & "It's as easy as a-peeing in the shower" & a totally anal Kyle is grossed out. They coulda gone further however by having PiPi add this line about Venice, Italy: "We even a-pee on the sidewalk", which is true, since open urinals exist in Italy. 8)
Drearily
Posts: 1
Joined: Sun Jan 10, 2010 4:11 pm

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby Drearily » Sun Jan 10, 2010 7:28 pm

It's funny how Cartman can do racist related mathematics so well.
Last edited by Drearily on Fri Aug 19, 2011 7:12 pm, edited 1 time in total.
cartmanfangirl15
Posts: 2
Joined: Sat Jan 16, 2010 6:26 pm

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby cartmanfangirl15 » Sat Jan 16, 2010 6:54 pm

i gagged when kyle drank the pee i was like "omg i cant belive he actually did that!"

and lol cartman "minorities!" :lol:
"kyle your mom is such a bitch"
"dont call my mom a bitch, cartman!"
".....jew.."
"shut the f*ck up cartman!!"

-kyle and cartman
lovesstan458
Posts: 4
Joined: Mon Jan 18, 2010 3:13 am

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby lovesstan458 » Mon Jan 18, 2010 3:40 am

This episode was good but i dont think it was good enough to pull off the season however i really liked the minority song :P
1223psa
Posts: 2
Joined: Fri Jan 29, 2010 4:05 pm

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby 1223psa » Fri Jan 29, 2010 4:10 pm

South Park is still a good cartoon today, after all these seasons it been on.

I like the ending part of the episode where they have Kyle drinks a cup of pee, ha ha

An where randy an the monkies got peed on, lol
Jewish Pride 1
Posts: 550
Joined: Mon Feb 02, 2009 2:10 am

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby Jewish Pride 1 » Mon Mar 15, 2010 8:49 am

funny episode was funny LMAO

I always love episodes where we see that Kyle, even being one of the popular kids, can sometimes be just as hapless as Butters, and we see it quite a lot, the end of this episode has pretty much the same note as the end of Margaritaville, Kyle gets screwed for being the good guy lol

I relate a lot about the pee issue, I'm even disgusted when people pee in the sea and EVERYONE pees there, it's so goddamn gross ;_;

One of my favourites of season 13
I like girls with big fat titties
I like girls with big vaginas

I am miracle123!
Pip Tweek
Posts: 5101
Joined: Wed Oct 10, 2007 7:15 pm

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby Pip Tweek » Mon Mar 15, 2010 8:51 am

Jewish Pride 1 wrote:I relate a lot about the pee issue, I'm even disgusted when people pee in the sea and EVERYONE pees there, it's so goddamn gross ;_;


Everything in the sea that pees, pees in the sea.
AngusMcTavish
Posts: 8946
Joined: Sat Mar 06, 2004 12:52 am

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby AngusMcTavish » Mon Mar 15, 2010 9:33 am

^ Heh heh...Good one, PT!

Drearily wrote:Hoo boy! I watched this episode and I honestly thought it was pretty damn funny. I’ve been watching this show from day one and have seen it evolve from simple plots all the way to season 13, where there’s always some important underlying theme in between all the ‘potty humor’ (which I can’t get enough, for some reason).

I don’t know if it was the topic of immigration that got everyone’s pulses ’racing’ and they didn’t see the underlying analogy or perhaps they just packed too much into it to get their point across, but what I discovered was a hilarious parallel into a touchy subject. Now I haven’t seen 2012 yet, I mean...ever so, I could be way off here, but I'll give it a shot...

Uhh, let’s see...

Water Park=America
Pee=Immigrants
Pee too much and the water park explodes

Cartman’s solution is to remove all of them from the water park immediately
Kyle, who is ‘grossed out’ by the whole subject, tries to remain neutral, but is forced to “drink” it anyway because, well, he said he could hold his breath the longest
Stan, Jimmy and Butters manage to keep level heads, not seeing any real problem about the whole thing
Kenny? Well, he just up and died. Rest in ‘Peece’, poor lil’ guy.

And finally, there’s our completely incompetent government who, yet again, panic and try to solve the immigration problem by doing irrelevant tests on monkeys, then handing out useless cures like...bananas...which apparently trick primates such as Randy into thinking it’s actually real.

They’re rescued from the crisis but, of course, the underlying problem wasn’t solved.

Perhaps a giant wall around D.C. would help...

Nah, 'cause then the Mongolians will start attacking. Remember Season 6?

:lol:
Jewish Pride 1
Posts: 550
Joined: Mon Feb 02, 2009 2:10 am

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby Jewish Pride 1 » Mon Mar 15, 2010 9:41 am

Pip Tweek wrote:
Jewish Pride 1 wrote:I relate a lot about the pee issue, I'm even disgusted when people pee in the sea and EVERYONE pees there, it's so goddamn gross ;_;

Everything in the sea that pees, pees in the sea.

WTF shut up assh*le! I'm never gonna be able to go into the sea again and my summers at the beach are gonna be even more depressing than they already are XD

The world is a disgusting place to live in...

Kyle's a freak for not liking bananas btw, who doesnt like them??
I like girls with big fat titties
I like girls with big vaginas

I am miracle123!
203177
Posts: 6599
Joined: Fri Mar 30, 2007 6:14 pm

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby 203177 » Tue Mar 16, 2010 4:07 pm

i luv them
My favorite sp characters: Bridon(he's so cute!)
Kyle,Stan, Kenny/Mysterion.

Fave ep: ESM Season 12,Sec fave: Butterballs Season 16
Stanluv25
Posts: 2780
Joined: Sat Jan 23, 2010 2:32 am

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby Stanluv25 » Mon Mar 22, 2010 5:58 pm

I LOVE this episode!! Eric's song is epic!!!! :mrgreen:

I love how he thinks he's the only white person who survived!! And he thinks the minorities are going to kill him if he doesn't have a 'use.'

Randy freaking out is always hilarious. 'Calm down Sharon! CALM DOWN!' :lol:

Kyle grossed out by pee! And the boys trying to tell him it's not that sick. Stan telling him he doesn't wash his hands all the time after using the toilet- LOL! 'That's disgusting!' :lol: And having to drink the pee in the end, only to have the helicopters pull them to safety!! :lol:

How the 'antidote' was just a banana!!! And the one thing Kyle finds more disgusting than pee is bananas!! :mrgreen: Omg, too funny.

Even though I think pee is gross too this eppy is still so great. 10/10
I love: Stan, Butters, Cartman, Sharon.

I ship: Stan/Cartman <3

Stan: MMOOMM!!
Sharon: What is it honey? (gasp!) My baby's killed again!
Haa, I love that line.
DARKOR
Posts: 1
Joined: Fri Mar 26, 2010 8:40 pm

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby DARKOR » Wed Mar 31, 2010 6:46 pm

I know that I'm a little late in saying this but "Pee" was the best episode from beginning to end; laughed all the way through to the end. Excellent work Trey Parker and Matt Stone and everyone from the South Park Show!
anabeg
Posts: 13
Joined: Sat Apr 17, 2010 3:56 pm

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby anabeg » Sun Apr 18, 2010 5:09 am

This episode was really funny though the funniest part were Cartman and minorities in the lifeboat.
capt_falcone
Posts: 161
Joined: Mon Mar 08, 2010 12:57 am

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby capt_falcone » Tue Apr 20, 2010 10:23 pm

nwt000 wrote:7.7/10
Before we know it, Stand wil hurl on Wendy again, Craig will start flipping people off again, Kenny will go back to dying in every episode, Cartman will go back to saying "Screw you guys, I'm going home!", the kids will go back to the third grade, the show will be all shock value and toilet humor


I pray for that day...
http://myanimelist.net/profile/capt_falcone

That's right, a mothafuckin bunny!

I say the whole world must learn of our peaceful ways. By force!
FrankyJ5782
Posts: 1
Joined: Mon May 03, 2010 10:39 am

Re: *1314: Pee* Post-Air Discussion

Postby FrankyJ5782 » Mon May 03, 2010 10:51 am

:shock: This is by far the best song that Trey Parker and Matt Stone have ever come up with.... Please make an MP3 of this song ill pay you whatever you want..

Return to “Spoilers/New Episode Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests