*307* Cat Orgy

Discuss new episodes without ruining them for people in other time zones.

Moderator: Big-Will

Stanluv25
Posts: 2783
Joined: Sat Jan 23, 2010 2:32 am

Re: *307* Cat Orgy

Postby Stanluv25 » Tue Jan 25, 2011 1:02 am

^ If Shelley baby-sat both Cartman and Stan you don't necessarily know who's side Cartman would be on. :)
I love: Stan, Butters, Cartman, Sharon.

I ship: Stan/Cartman <3

Stan: MMOOMM!!
Sharon: What is it honey? (gasp!) My baby's killed again!
Haa, I love that line.
SouthPArkGangstaGurl
Posts: 0
Joined: Sat Feb 19, 2011 2:21 pm

Postby SouthPArkGangstaGurl » Sat Feb 19, 2011 5:03 pm

this is a nasty episode lmao XD
BRMBug
Posts: 18526
Joined: Mon Jan 09, 2006 11:43 pm

Re: *307* Cat Orgy

Postby BRMBug » Sat Feb 19, 2011 9:30 pm

Wait 'till you see Bloody Mary, or 'Garrison's Fancy Vageene!

I effin' love this ep though. It's in my personal top 10. And yes, it's partially because it's Mr. Kitty-centric.
kyleluvahXD
Posts: 0
Joined: Mon May 23, 2011 8:29 pm

how the f*ck do i change my charicter

Postby kyleluvahXD » Mon May 23, 2011 8:41 pm

HOW DO I CHANGE MY CHARICTER I CANOT EXPRESS ENOUGHT THAT I AM A GURL BTW OMG CARTMAN IS SOOOOO FUNNI LOL I KNOW KYLE ISEENT REALLY IN THIS EP BUT HES SO CUTE ;)
kyleluvahXD
Posts: 0
Joined: Mon May 23, 2011 8:29 pm

nvm i thik i fixed it

Postby kyleluvahXD » Mon May 23, 2011 8:57 pm

i tink i fixed the changing my avertar problem I LUV KYLE BROFLOWKI IM HIS WIFE I LUV HIM SO MUCH I WAS HIM 4 HOLLOWEEN AND I HAVE A KYLE DOLL AND KYLE HAT <3 IN THIS EP CAT ORGEY THIS IS FUNNY AND SO IS CARTMAN shut th hell up mr kitty lol
BRMBug
Posts: 18526
Joined: Mon Jan 09, 2006 11:43 pm

Re: *307* Cat Orgy

Postby BRMBug » Mon May 23, 2011 10:41 pm

Expressions aren't working right now.
Ex1lepr0
Posts: 3185
Joined: Sat Feb 26, 2011 12:41 pm

Re: *307* Cat Orgy

Postby Ex1lepr0 » Tue May 24, 2011 3:22 pm

^They haven't been working for awhile now. Anyway, this episode is one of my favorites, I think my favorite part was the Mr. Kitty "B" plot, but the "A" plot was great too. The cats doing lines of catnip was just pure genious. :lol:
Can't we all just get along?
speed freak Daneil
Posts: 0
Joined: Sun Dec 06, 2009 9:33 am

Mostly

Postby speed freak Daneil » Wed Jun 01, 2011 10:25 am

This is mostly a great episode... Mostly...
BRMBug
Posts: 18526
Joined: Mon Jan 09, 2006 11:43 pm

Re: *307* Cat Orgy

Postby BRMBug » Mon Nov 07, 2011 1:37 am

I have finally seen Wild Wild West. Well, most of it. And it was on broadcast TV, so it was hightly cut down. I know the original show was kind of campy and ridiculous at times, but the movie takes the cake. :lol: Not to mention the fact that every second of every scene, I kept thinking of Cartman's "Bad Ass Cowboy" song.
Funkyfeeling
Posts: 0
Joined: Thu Aug 09, 2012 4:50 am

Postby Funkyfeeling » Thu Aug 09, 2012 6:38 am

XD the boyfriend is 20
CartmanFan1979
Posts: 0
Joined: Sat Apr 14, 2012 4:55 pm

Wild Wild West

Postby CartmanFan1979 » Mon Jun 03, 2013 7:47 pm

HAHA Eric is Playing Wild Wild West and did a better job then Will Smith
Flare
Posts: 2
Joined: Thu Jun 27, 2013 10:00 pm

This was f*cking awesome

Postby Flare » Sat Sep 28, 2013 11:33 pm

This might be my 2nd favorite episode of the 3rd season
Fox Man
Posts: 0
Joined: Wed Dec 31, 2014 2:56 am

Postby Fox Man » Wed Dec 31, 2014 3:45 am

This was a funny episode :D

I give it a 6/10

Return to “Spoilers/New Episode Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests