Search found 9 matches

by kuronin
Sun Jun 12, 2011 6:03 pm
Forum: Spoilers/New Episode Discussion
Topic: *1507: You're Getting Old* Post-Air Discussion
Replies: 936
Views: 185405

who am i kidding? of course not, hes gonna be Straightened Out by Decent American Platitudes TM.
by kuronin
Sun Jun 12, 2011 6:00 pm
Forum: Spoilers/New Episode Discussion
Topic: *1507: You're Getting Old* Post-Air Discussion
Replies: 936
Views: 185405

ooh this is serious. is he gonna try and look BEHIND all the sh*t like plato or just piss on senators like diogenes?
by kuronin
Mon Jun 06, 2011 7:24 am
Forum: Spoilers/New Episode Discussion
Topic: *1502: Funnybot* Post-Air Discussion
Replies: 324
Views: 76459

i don't see why a human wouldn't do that
by kuronin
Thu Feb 17, 2011 6:44 am
Forum: Spoilers/New Episode Discussion
Topic: *1410: Insheeption* Post-Air Discussion - We're sorry...
Replies: 202
Views: 51409

meh. just because somethings cool doesnt make it complex.
by kuronin
Thu Feb 17, 2011 6:21 am
Forum: Spoilers/New Episode Discussion
Topic: *1414: Crème Fraîche* Post-Air Discussion
Replies: 195
Views: 53999

wow, sp is so right, food channels are awesome! thanks, sp!
by kuronin
Mon Sep 07, 2009 11:25 am
Forum: General South Park Discussion
Topic: What Are Your Favorite South Park Quotes?
Replies: 361
Views: 55053

Re: What Are Your Favorite South Park Quotes?

Stan: Why would God let Kenny die, Chef? Why? Kenny's my Friend. Why can't God take someone else's friend? Chef: Stan, sometime God take those closest to us, because it makes him feel better about Himself. He's a very vengeful God, Stan. He's all pissed off about something we did thousands of years ...
by kuronin
Mon Sep 07, 2009 10:46 am
Forum: General South Park Discussion
Topic: Will South Park ever get as good as seasons 6-11 again?
Replies: 8
Views: 991

Re: Will South Park ever get as good as seasons 6-11 again?

Chill guys, although I like seasons 6 through 11 the best, the OP is just a lame joke. :lol:

The Fatbeard episode was pretty good IMO. (for post-s11 Southpark)
by kuronin
Tue Sep 01, 2009 8:52 am
Forum: Hot Topics
Topic: The Randome Thread: Real Conversations Start Here!
Replies: 40487
Views: 3286652

Re: The Randome Thread: Real Conversations Start Here!

Nothing tops Watchmen in the comics department IMHO.
by kuronin
Tue Sep 01, 2009 7:34 am
Forum: General South Park Discussion
Topic: Will South Park ever get as good as seasons 6-11 again?
Replies: 8
Views: 991

Will South Park ever get as good as seasons 6-11 again?

My pet theory is that either MS or TP picked up a genius girlfriend when they were on the 4th season, (that's when a touch of brilliant feminine-ish wit starts filtering in...) then either broke up with her after the 11th, or a little before that. That is, if they had saved up some of her ideas for ...

Go to advanced search