Search found 88 matches

by ClydesGirl
Sat Jun 30, 2007 5:31 pm
Forum: General South Park Discussion
Topic: What ever happened to...
Replies: 3
Views: 1069

iceiwynd wrote:I think it's fairly safe to say that she died; especailly as she clearly does not have the skill nor the intelligence of Lemmiwinks.
:lol:
by ClydesGirl
Sat Jun 30, 2007 5:28 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: What are you obsessed with?
Replies: 27
Views: 8912

Mountain Lions- I know, kind of weird, but they're beautiful creatures. Sightings are quite common in my town. My friends think I'm a loser, they should lol. Animation- Good animation, not any of that crap they have on T.V these days. I love the classics like Bugs Bunny, great animation by Pixar and...
by ClydesGirl
Fri Jun 29, 2007 3:29 am
Forum: General South Park Discussion
Topic: What's The Best Musical Moment?
Replies: 42
Views: 12002

Cartman's Sea People Song and Kyle's Mom is a big fat bitch.
Lol 'Living so free among the sea people'
by ClydesGirl
Wed Jun 27, 2007 9:39 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Which nationalitity of people are the most anoying?
Replies: 48
Views: 8948

Usually southern white Americans are the most annoying in general. "Hoo-wee!! Dale Earnhart for President!" But watch a movie in a theater with a bunch of black people, and they'll give them rednecks a run for they're money. You're a homosexual if you think we're still like that. TImes have changed...
by ClydesGirl
Wed Jun 27, 2007 9:31 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Is the internet bigger than television?
Replies: 7
Views: 2231

Defintally. Whenever there's a new medium it useually becomes bigger, but never really replaces it. Like when T.V. came out, it took books spotlight, but we still use it, just not as much. People now use the internet more often, but still watch T.V.
by ClydesGirl
Wed Jun 27, 2007 9:28 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: The Simpsons Movie
Replies: 92
Views: 18113

Yeah, I can't wait to see it. I love the whole 3D trailor with the bunny. rofl. :lol:
by ClydesGirl
Wed Jun 27, 2007 9:25 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Harry Potter
Replies: 90
Views: 18173

I'm excited about both, especially the new book. I've never seen a Harry Potter movie in theaters, so this will be my first time. :)
by ClydesGirl
Sat Jun 23, 2007 4:39 am
Forum: Polls
Topic: Which is better, Korn or Nirvana?
Replies: 69
Views: 22769

I don't like either....but my best friend Stephanie is a huge KORN fan.
by ClydesGirl
Fri Jun 22, 2007 8:26 pm
Forum: Q&A
Topic: your breakin my balls here stu
Replies: 6
Views: 2286

He also says it in quite a few episodes, but none were as funny as the scene in 'Kenny dies'.
by ClydesGirl
Fri Jun 22, 2007 8:18 pm
Forum: General South Park Discussion
Topic: GUNS
Replies: 36
Views: 8401

Why would it matter? Most people do have guns.
by ClydesGirl
Wed Jun 20, 2007 7:11 am
Forum: Films
Topic: Trey & Matt
Replies: 11
Views: 12894

Yay those two are so cool.

(THREAD WAS LOCKED FOR THIS POST. YOU SHOULD HAVE EDITED THE PREVIOUS POST INSTEAD)
by ClydesGirl
Wed Jun 20, 2007 7:03 am
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Transformers the Moive
Replies: 56
Views: 16842

No, because I'm terrified of robots...
by ClydesGirl
Wed Jun 13, 2007 5:03 am
Forum: Off Topic Discussion
Topic: What is your favorite Holiday?
Replies: 12
Views: 2363

Proboly the 4th of July *I love fireworks and my country* and Christmas *Mmmm food.....and presents*
by ClydesGirl
Tue Jun 12, 2007 3:44 am
Forum: General South Park Discussion
Topic: Matt and Trey's vacations
Replies: 3
Views: 1418

Yea, vacations do that to ya.

p.s. thanks for the Costa Rica trivia, lol.
by ClydesGirl
Wed Jun 06, 2007 11:32 pm
Forum: Off Topic Discussion
Topic: God helped Hillary get past the woes
Replies: 20
Views: 3210

Dude, I don't care. I'm all for a women president, but please not Hilary. She freaken scary it's like she's going to kill us. Besides, we already know what the country's like under her command (come on, we all know it was Hilary running the show when Billy was prez).

Go to advanced search