Search found 1987 matches

by mo303564
Sat Sep 05, 2009 12:41 am
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

Hiya Guys! :D

I feel as if the world has gone mad! :roll:

Well, I'm off again. I know I know...you never see me anymore! :cry: Well, that is what College will do to ya I guess....
by mo303564
Fri Sep 04, 2009 3:04 pm
Forum: Games
Topic: Guess the next poster
Replies: 2635
Views: 108626

Re: Guess the next poster

Nope. :o

Come back you Big Beefy Postwhole!! :lol: :P
by mo303564
Fri Sep 04, 2009 2:59 pm
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

Wow. If I ever had problems with my computer, I guess I now know who to ask! I am just waiting about a half-hour to eat lunch, then see my advisor to drop a class, drop off a book, go to Stupid Admin Services cause my dad doesn't know sh*t when it comes to computers (like my mom too), and then off t...
by mo303564
Fri Sep 04, 2009 4:41 am
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

Damn! I wish I lived more into New York/New Jersey....I wish my parent were more into traveling while I was still around :|

So yea, I'm already back, and I must sleep now.

Goodnight Fellas!! :P
by mo303564
Fri Sep 04, 2009 3:44 am
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

POD: not much. I am back at school now. :roll:

Just nothing new around this place either.

Oh and you sound like my Ex dickhead roomate when you did the YEEAAAAAHHHHHH BOOOOOYYYYZZZZZZZZ!!! :lol: :wink:
by mo303564
Fri Sep 04, 2009 12:50 am
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

Madness...The earth is Drowning!! :shock:

This is a view of whatever Gta's area is now... :roll:

http://www.msnbc.msn.com/id/20958379/
by mo303564
Thu Sep 03, 2009 10:32 pm
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

Yea, I would be in Manhattan like....A lot if I lived that close!! :o

Jake: OMG. YOU MUST FIND IT!! :shock:

RTL: I've been out. Going out again now! :wink:
by mo303564
Thu Sep 03, 2009 3:40 am
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

RTL: I wanna come! :P

Btw. I am going to see the PawSox on Saturday! 8)
Oh, and I am going Sept 19th to Boston, for a boat ride of the Charles, and food at the Cheesecake Factory!! :D
by mo303564
Wed Sep 02, 2009 11:59 pm
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

Cartman: Can you make a Dumbass list? :P

Oh, and I wanna be on a list, but I'm not crazy or a dumbass :roll:

Speaking of lists: I was earlier watching the Bucket List...good movie, sad ending! :cry:
by mo303564
Wed Sep 02, 2009 1:24 am
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

^ I don't even you know! :o

Oh, and I live on the east coast btw. I think SP is on right now actually, but I watch America's got Talent! :)
by mo303564
Wed Sep 02, 2009 1:15 am
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

IZ WATCHIN TELAVIZION!! :P
by mo303564
Tue Sep 01, 2009 9:32 pm
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

You don't know me.... MATH takes up WAAYY more time overall. All the hours you need to do going over useless algebra and geomentry sh*t. It takes forever to go through 50 problems, that you must show all the work in the world for. RTL's right. You guys must have never bullsh*t a paper before! I mean...
by mo303564
Tue Sep 01, 2009 8:25 pm
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

Yea. It would be..... :|

See I'm in a pickle here, but my advisor is like...You MUST take this race class at some point. You do need a Literature class, but if you I advise you that you do drop a class. All the other classes are relatively easy...so yea, I would drop Shakesphere! :roll:

Meh.
by mo303564
Tue Sep 01, 2009 8:13 pm
Forum: Games
Topic: Last persons to reply to this thread wins
Replies: 70419
Views: 2251941

Re: Last Reply Thread - "This is not the tech thread. Cut it"

I hate math! Well, doing the work anyways So yea it would be LESS reading but MORE papers!! Instead of 3 (7/8 page Papers) I would be doing 3 (6 page papers) and one *gulp* 10-12 page FINAL paper. I hope that's actually like the final exam, there is somehow no test in race. imo. Oh, but did I mentio...

Go to advanced search