Do you like McDonalds?

Have a poll? Post it here, and keep all the other forums clean of tons of poll threads!

Moderator: Big-Will

Do you like Mac'Donalds?

Yeah!
109
60%
EEEW!
72
40%
 
Total votes: 181
Kennyisthehottest
Posts: 153
Joined: Fri Mar 25, 2005 1:46 am

Postby Kennyisthehottest » Mon Jun 20, 2005 4:04 pm

IneedBoutTREEFIDDY wrote:I prefer Wendys or Chick-Fil-A



Chick-Fil-A is the best!!!!:!: :unhoodedkenny: :zombiekenny: :assface: Kenny is the best

edited
Image
Image
treefiddy_350
Posts: 937
Joined: Fri Feb 25, 2005 7:50 pm

Postby treefiddy_350 » Wed Jun 22, 2005 1:58 am

I like WacArnalds, they got the best chedda burgers. :lol: jk

I like McDonalds when I'm hungry and need something quick. I don't eat there often though. I would perfer Subway better. I wouldn't give it a Yeah!! more like a Yes.
Image
Member# 325291
southparkfan!!
Posts: 136
Joined: Tue Dec 21, 2004 8:51 pm

Postby southparkfan!! » Sun Jun 26, 2005 2:13 am

Eww...McDs is nasty ever since i saw Super Size Me i havent touched that gross food!
Proud Member of The:
Kyle Klub
Kenny Army
Stan Society
Chaos Posse
Image
triplemultiplex
Posts: 6124
Joined: Mon Jan 31, 2005 5:24 am

Postby triplemultiplex » Sun Jun 26, 2005 3:43 am

McDonald's should stamp everyone's hand with ink that won't wear off for five days and if you try to eat at another McD's before then, they'll escort you out of the building and smack you in the face. :twisted:

Anyone who eats fast food more than once a week is digging thier own grave and driving up health insurance costs for everyone else.
__________________________________________________

You read it! You can't unread it!
MLZS__DA_SP_FAN
Posts: 1396
Joined: Tue Jan 11, 2005 3:08 pm

Postby MLZS__DA_SP_FAN » Sun Jun 26, 2005 9:24 am

Sure, your right! I do not eat fast food any more than once a month.. we don't got so many fast food resturants in denmark.. never been to a burger king! seen one in copenhagen though.. i think.. and se don't have wendys..
Spielautomaten kostenlos spielen durch meine Homepage!

DieAchse: Hier finden Sie Alles über Roulette online.

Ein Einarmiger Bandit macht immer spaß!
Hier gibt asSpielautomaten Spiele online!
Kennys_Angel
Posts: 521
Joined: Tue Dec 21, 2004 2:38 pm

Postby Kennys_Angel » Sun Jun 26, 2005 12:00 pm

Kenny_always inmy-heart wrote:OMG!Who doesnt like Micky Dee's??I am like obsessed with them!...as bad as it is for ya..:P oh well!!They still taste great!Their fries are killer!


You're salivating all over the place.. :lol:

As long as it doesn't kill anyone I know, then sure I like McDonalds.
Alesha is currently retired from BBS. Have fun y'all.

Alesha (L) Victor
monkey333
Posts: 1165
Joined: Tue Dec 21, 2004 9:44 pm

Postby monkey333 » Sun Jun 26, 2005 5:57 pm

triplemultiplex wrote:Anyone who eats fast food more than once a week is digging thier own grave and driving up health insurance costs for everyone else.

I eat fast food more than once a week quite often, and I'm healthy.
I like my women like I like my beef, gound up and in the freezer.....
Jay-J
Posts: 96
Joined: Sun Jun 26, 2005 5:12 pm

Postby Jay-J » Tue Jun 28, 2005 4:57 pm

No, I’m a Vegan.
Eric..Cartman
Posts: 1223
Joined: Sat Jun 25, 2005 9:44 pm

Postby Eric..Cartman » Sat Jul 02, 2005 10:47 pm

Hell Yeah I would say McDonalds is my favourite and its followed by Burger King
Image
A Proud Member Of The Cartman Army!
Shannon, Lucy and Hilary wrote:Brian loves his girls, Shannon Kimmet, Lucy Pinder and Hilary Duff and we love him too. :wink:
sunnyizzzhealz
Posts: 9
Joined: Thu Jul 07, 2005 7:12 am

Postby sunnyizzzhealz » Sat Jul 09, 2005 4:33 am

Its crap...anyone who likes it wach supersize me... or go to google and find out what fat looks like from the inside...
DaGamer
Posts: 49
Joined: Thu Jun 09, 2005 12:57 pm

Postby DaGamer » Fri Jul 29, 2005 4:54 am

:roll: Continue to vote, continue!
It's very interesting :roll:
You wanna get high?
crayola4chewbacca
Posts: 808
Joined: Fri Apr 08, 2005 4:46 am

Postby crayola4chewbacca » Fri Jul 29, 2005 6:37 am

Yeah, I like McDonalds. But I love Taco Bell.
Pro Recnahs BAN

C4C is my abbrieviated name.

If you're reading this, C4C has posted.

"I shot a man in Reno, just to watch him die."
Angelthekennyfan
Posts: 470
Joined: Wed Apr 27, 2005 2:34 am

Postby Angelthekennyfan » Fri Jul 29, 2005 7:03 am

I only like the chicken nuggets the fries and the hamburgers and other stuff are nasty to me
ImageImage
elizabeth83
Posts: 52
Joined: Sun Jul 03, 2005 5:58 pm

Postby elizabeth83 » Sat Jul 30, 2005 6:00 am

i try as hard as i can to not like mcdonalds, i know how bad it is for me...and i don't go often, but sometimes i just NEED a cheesburger! :D
Butters is the greatest character from any show ever.
kyle_vs_cartman
Posts: 1437
Joined: Sun Jun 19, 2005 7:24 pm

Postby kyle_vs_cartman » Sat Jul 30, 2005 12:46 pm

yeah i like mcdonald's,but i haven't eaten there in a loooong time.....now i'm more into pizza hut and mostly anything that has to do with pizza :lol: :lol:
"Open doors so I walk inside/close my eyes,find my place to hide/and the shake as I take it/let the show begin /open my eyes/just to hold them closed once again"

Return to “Polls”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest