Do you like McDonalds?

Have a poll? Post it here, and keep all the other forums clean of tons of poll threads!

Moderator: Big-Will

Do you like Mac'Donalds?

Yeah!
109
60%
EEEW!
72
40%
 
Total votes: 181
kfgg
Posts: 3109
Joined: Wed May 12, 2004 12:12 am

Postby kfgg » Sat Dec 24, 2005 7:46 pm

Here's a little McDonalds story from last night.


Normally, I like their food. I eat the "2 Cheeseburger Meal" and yum. Occzationally I get a quarter pounder with cheese meal. Usually yum, sometimes blah


Last night I went to McDonalds and got a Quarter Pounder Meal. I ate it and a few hours later, bloated stomach, nausea, indegestion. I got so sick to my stomach I had to walk down to the store at 12AM to get some rolaids. I'm still sick to my stomach.

Avoid the quarter pounders.
Stan and Kyle :)
Amante_Fiel
Posts: 6
Joined: Sun Dec 25, 2005 7:52 am

Ah boy...

Postby Amante_Fiel » Sun Dec 25, 2005 8:15 am

Well I can't say that I hate Micky D's but I don't really care for it either. I'm more of a Wendy's kinda girl...I do like their hot cakes though gotta give 'em credit fo rthat....
"OMG! YOU KILLED KENNY!!!"
DaGamer
Posts: 49
Joined: Thu Jun 09, 2005 12:57 pm

Postby DaGamer » Sat Jan 28, 2006 10:55 pm

Mac'Donalds sure isn't good food...
But I like it... It's quick and very tasty. 8)
You wanna get high?
Weesper
Posts: 95
Joined: Fri Feb 10, 2006 9:09 am

Postby Weesper » Fri Feb 10, 2006 10:12 am

Yes, I love Mac'Donalds!
Butters1990
Posts: 1371
Joined: Mon Aug 01, 2005 7:09 pm

Postby Butters1990 » Fri Feb 10, 2006 4:36 pm

I dont like it!
Because if they drop chips or something,
They just put it back in! I Like KfC It's the best....
Image
Weesper
Posts: 95
Joined: Fri Feb 10, 2006 9:09 am

Postby Weesper » Sat Feb 11, 2006 6:24 am

kanichiwa wrote:I dont like it!
Because if they drop chips or something.

You've seen it hapen in a MacDonalds before?
jjmac12345
Posts: 754
Joined: Tue Sep 28, 2004 2:18 am

Postby jjmac12345 » Sat Feb 11, 2006 7:53 am

kanichiwa wrote:I dont like it!
Because if they drop chips or something,
They just put it back in! I Like KfC It's the best....


What are chips? You think every Mcdonalds drops things, and puts them back in? You think KFC doesn't? It all depends on the people working at the particular place.

I ate Mcdonalds tonight, and last night, and I loved every minute of it.
Image
Image
Butters1990
Posts: 1371
Joined: Mon Aug 01, 2005 7:09 pm

Postby Butters1990 » Sat Feb 11, 2006 10:10 am

I have seen them do it,
But have you seen all them shows about Macdonalds! I do like Macdonalds but i hardly ever eat there. KfC is the best!!!!!!!
Image
gmac
Posts: 598
Joined: Mon Aug 08, 2005 9:38 am

Postby gmac » Sat Feb 11, 2006 10:14 am

jjmac12345 wrote:
kanichiwa wrote:I dont like it!
Because if they drop chips or something,
They just put it back in! I Like KfC It's the best....


What are chips? You think every Mcdonalds drops things, and puts them back in? You think KFC doesn't? It all depends on the people working at the particular place.

I ate Mcdonalds tonight, and last night, and I loved every minute of it.

Chips are fries, the potato that is cut very thin.
Mcdonalds kicks ass, and it's Mcdonalds not mac'donalds.
Jay C
Posts: 4299
Joined: Fri Jan 20, 2006 4:33 pm

Postby Jay C » Sat Feb 11, 2006 12:07 pm

I know yeah....MacDonalds :lol:....

The Quarter pounders are great :D and the sauce on the Double Cheeseburgers.... :D (Oh god I need a burger now :lol:
Read my horrible webcomic you fat assh*le!
Eric_cartman2K6
Posts: 17
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:51 am

Hell Yeah!

Postby Eric_cartman2K6 » Thu Feb 16, 2006 9:35 pm

Hell yeah! :)
Image
Dude Cartman Rocks
Posts: 1413
Joined: Mon Oct 17, 2005 12:51 am

Postby Dude Cartman Rocks » Thu Feb 16, 2006 9:41 pm

I prefer Burger King or Wendy's, Im not a great fan of Mcdonalds, except when it comes to Mcgriddles!! i love them!
Princesslovelypants
Posts: 365
Joined: Mon Nov 28, 2005 1:54 pm

Postby Princesslovelypants » Fri Feb 17, 2006 6:30 pm

Eeeeeeeeeeeeeeeeeewwww.

Last time I had a burger there, I got food poisoning. I'd rather eat my old tampons, they're cleaner than McDisease bogeyburgers.

So that's a no...
CONFORMISTS!
vexille
Posts: 641
Joined: Mon Sep 27, 2004 11:23 pm

Postby vexille » Fri Feb 17, 2006 8:15 pm

No. The f*ckers never give me precisely what I asked for. I could say "quatre-pounder without cheese", or, "chicken burgher without mayo or lettuce", and they still don't get it.
Macdonald's either hires dimwitted people in it's restuarants, or otherwise the staff purposefully take the piss.
Image
Calix Meus Enebriens "My Cup Makes Me Drunk"
jewbetcha
Posts: 263
Joined: Wed Dec 22, 2004 10:34 pm

Postby jewbetcha » Fri Feb 17, 2006 8:56 pm

Yeah, I like it alright. It's not the best, but it's certainly not the worst, either. Their mcnuggets are delish.

Code: Select all

[IMG]http://i48.photobucket.com/albums/f226/jewbetcha/74c8a12d.jpg[/IMG]

Return to “Polls”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest