What celebrity or famous person would you like to appear?

Talk about anything South Park

Moderator: Big-Will

Insane_Jew
Posts: 470
Joined: Wed Dec 30, 2009 9:12 am

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby Insane_Jew » Sat Feb 06, 2010 5:21 pm

Rick Astley :lol:
The life that conquers is the life that moves with a steady resolution and persistence toward a predetermined goal.Those who succeed are those who have thoroughly learned the immense importance of plan in life,and the tragic brevity of time.
evilcupcake72
Posts: 2498
Joined: Sun Jan 03, 2010 2:26 am

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby evilcupcake72 » Sat Feb 06, 2010 5:37 pm

Cris Angel
PopRocksAndSoda

Back off, snickerdick!
I wanna ride your Rapidash ;D
carmangirl
Posts: 288
Joined: Sat Dec 26, 2009 8:49 pm

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby carmangirl » Sat Feb 06, 2010 5:37 pm

snooki i think everybody knows why
******let's through cookies in this bitch******
evilcupcake72
Posts: 2498
Joined: Sun Jan 03, 2010 2:26 am

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby evilcupcake72 » Sat Feb 06, 2010 5:39 pm

or Justin Bieber *evil thoughts* :twisted:
PopRocksAndSoda

Back off, snickerdick!
I wanna ride your Rapidash ;D
carmangirl
Posts: 288
Joined: Sat Dec 26, 2009 8:49 pm

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby carmangirl » Sat Feb 06, 2010 5:42 pm

oh god i can just imagine it now :lol:
******let's through cookies in this bitch******
Niels0827
Posts: 4302
Joined: Sat Jul 03, 2004 5:51 am

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby Niels0827 » Sun Feb 07, 2010 12:16 am

Clint Eastwood's character "Dirty Harry".
jewlover
Posts: 1887
Joined: Mon Nov 30, 2009 9:23 pm

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby jewlover » Sun Feb 07, 2010 3:03 pm

Fred so that the kids could not like him, then get attacked by a mob and Fred comes himself to ask them why they dont like him. they would eventually be forced into the Fred fad.
Niels0827 wrote:Ke$ha can blow my rod.

She'd like that.

So would I. I'm just that good


Dude jacking off, dude jacking off.....*cough* that's a dude jacking off

I am God's cousin in law. Don't believe me? Well then go fuck yourself.
evilcupcake72
Posts: 2498
Joined: Sun Jan 03, 2010 2:26 am

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby evilcupcake72 » Sun Feb 07, 2010 3:54 pm

jewlover wrote:Fred so that the kids could not like him, then get attacked by a mob and Fred comes himself to ask them why they dont like him. they would eventually be forced into the Fred fad.



or Cartman could kill fred's parents and drink fred's delicous tears
PopRocksAndSoda

Back off, snickerdick!
I wanna ride your Rapidash ;D
jewlover
Posts: 1887
Joined: Mon Nov 30, 2009 9:23 pm

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby jewlover » Sun Feb 07, 2010 3:56 pm

evilcupcake72 wrote:
jewlover wrote:Fred so that the kids could not like him, then get attacked by a mob and Fred comes himself to ask them why they dont like him. they would eventually be forced into the Fred fad.



or Cartman could kill fred's parents and drink fred's delicous tears

ooooh! fabulous idea! but do you think Fred really cares about his parents that much?
Niels0827 wrote:Ke$ha can blow my rod.

She'd like that.

So would I. I'm just that good


Dude jacking off, dude jacking off.....*cough* that's a dude jacking off

I am God's cousin in law. Don't believe me? Well then go fuck yourself.
evilcupcake72
Posts: 2498
Joined: Sun Jan 03, 2010 2:26 am

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby evilcupcake72 » Sun Feb 07, 2010 3:59 pm

IDK but they should bottle Fred's delicous tears and sell them
PopRocksAndSoda

Back off, snickerdick!
I wanna ride your Rapidash ;D
jewlover
Posts: 1887
Joined: Mon Nov 30, 2009 9:23 pm

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby jewlover » Sun Feb 07, 2010 4:06 pm

oh, i would pay soooo much money for those!
Niels0827 wrote:Ke$ha can blow my rod.

She'd like that.

So would I. I'm just that good


Dude jacking off, dude jacking off.....*cough* that's a dude jacking off

I am God's cousin in law. Don't believe me? Well then go fuck yourself.
shutup cartmen
Posts: 1
Joined: Wed Feb 10, 2010 1:32 am

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby shutup cartmen » Wed Feb 10, 2010 1:51 am

i want eminem to on it but this time to show not just put one of his songs
evilcupcake72
Posts: 2498
Joined: Sun Jan 03, 2010 2:26 am

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby evilcupcake72 » Wed Feb 10, 2010 2:58 am

Megan Fox XD!
PopRocksAndSoda

Back off, snickerdick!
I wanna ride your Rapidash ;D
Hige
Posts: 35
Joined: Mon Jan 25, 2010 5:46 pm

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby Hige » Wed Feb 10, 2010 7:39 pm

Peter Gabriel.
He's brilliant singer. And his specific voice would bring in SP a little more fun I guess.
And if you're weak... yeah, we're all weak sometime (c)
Efu0690
Posts: 2
Joined: Wed Feb 10, 2010 4:29 am

Re: What celebrity or famous person would you like to appear?

Postby Efu0690 » Wed Feb 10, 2010 8:30 pm

hmm idk prob like kim kardashian orthe jersey shore cast

Return to “General South Park Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests