Confessions

Check here for all the hottest topics!

Moderator: Big-Will

kaileykorn
Posts: 1098
Joined: Mon Dec 27, 2004 4:10 am

Postby kaileykorn » Mon Dec 05, 2005 11:35 pm

rennyloveskenny wrote:I confess that I like Harry Potter.


I confess that I agree with rennyloveskenny's post. (I love Harry Potter!)

I also confess that I'm scared shitless to go back to school tomorrow. Let's hope everything turns out okay. :?
MissingOctober
Posts: 595
Joined: Thu Nov 10, 2005 2:44 pm

Postby MissingOctober » Mon Dec 05, 2005 11:59 pm

I confess I forgot about the Harry Potter message board I used to go to. Damnit! I wonder how long it's been since I posted. I come here a lot now.
Image
rennyloveskenny
Posts: 169
Joined: Wed Oct 26, 2005 5:04 am

Postby rennyloveskenny » Tue Dec 06, 2005 2:53 am

I confess that I nearly cried when that character died in the end of the 6th book, key work is "nearly"there.

Ok...serious confession here...hehe

I confess that I feel older than most of the members on this site, perhaps?
Scarlett: Rhett, Rhett... Rhett, if you go, where shall I go? What shall I do?
Rhett Butler: Frankly, my dear, I don't give a damn.

(yeah yeah I'm from the South so deal with it:D)
lisa8476
Posts: 2857
Joined: Mon Mar 01, 2004 6:19 pm

Postby lisa8476 » Tue Dec 06, 2005 3:04 am

lol i confess that i actually even like harry potter and i'm nearly 30 lol however i've not read any of the books but i've got all three dvd's which i bought in an attempt to gain my mother's affection-(not kidding) which worked pretty well and then i ended up actually really liking the movies so i guess it worked out pretty well that i shelled out the cash to buy all three lol
lisa g. ;)
"come on, baby, in our dreams, we can live our misbehavior" -the arcade fire
bugzbunnie6
Posts: 1980
Joined: Sat Jul 02, 2005 6:21 am

Postby bugzbunnie6 » Tue Dec 06, 2005 3:05 am

You are, RLK, don't worry. :P

Hell, I read the Harry Potter books. I don't like the movies that much, though, they distort the books way too much.
Last edited by bugzbunnie6 on Tue Dec 06, 2005 3:09 am, edited 1 time in total.
I *Heart* You.
-pokie2u-
Posts: 679
Joined: Fri Oct 14, 2005 5:31 am

Postby -pokie2u- » Tue Dec 06, 2005 3:07 am

i confess that i cried when i first saw the episode Kenny Dies
Image
Image Image Image
rennyloveskenny
Posts: 169
Joined: Wed Oct 26, 2005 5:04 am

Postby rennyloveskenny » Tue Dec 06, 2005 3:14 am

bugzbunnie6 wrote:You are, RLK, don't worry. :P



I confess that in relation to my age I will be turning 20, tomorrow actually, but I'm a kid at heart (I guess). Also, being a college student I have a major which is early childhood education and I find it funny that I love South Park considering the fact that most people within my major are ultra conservatives, no offense, and I'm well...different

That was a long confession!
Scarlett: Rhett, Rhett... Rhett, if you go, where shall I go? What shall I do?
Rhett Butler: Frankly, my dear, I don't give a damn.

(yeah yeah I'm from the South so deal with it:D)
Brave_Sir_Ribbit
Posts: 4315
Joined: Sat May 15, 2004 6:02 pm

Postby Brave_Sir_Ribbit » Tue Dec 06, 2005 4:49 am

I cried when I found out that some fans of the harry potter series cried over the death of a character, the tears that came from my eyes were tears of laughter.
The BBS' #1 Conan fan. The BBS' Official Retired assh*le.
Kenny_the_Plumber
Posts: 500
Joined: Sat Aug 27, 2005 3:23 am

Postby Kenny_the_Plumber » Tue Dec 06, 2005 4:53 am

^LOL
a few of my friends went to that movie for fun and we just totally f*cked it up. we were asked to leave for inapropriate conduct and... sexual harrasment. :shock:

anyways, i confess that i still watched "dragon tales" at age 8. :lol:
[url=hhttp://gammaworks.sytes.net/sigs/ktp_sig2.jpg[/img]hhttp://gammaworks.sytes.net/sigs/ktp_sig2.jpg[/img[/url]
kaileykorn
Posts: 1098
Joined: Mon Dec 27, 2004 4:10 am

Postby kaileykorn » Wed Dec 07, 2005 1:54 am

I confess that I think the Harry Potter movies are a complete waste of my time and insult Rowling's books - with the exception of movies 1 and 2, which are okay, but nothing too special.

I confess that when I read the 5th and 6th books, I cried when the two characters died.
DarkDucky
Posts: 1805
Joined: Fri Nov 04, 2005 9:55 pm

Postby DarkDucky » Wed Dec 07, 2005 2:28 am

-pokie2u- wrote:i confess that i cried when i first saw the episode Kenny Dies

lol you're not alone.
I almost cried, and I'm sure lots of other people did.
Why'd it have to be Kenny??? Why not Cartman or someone unimportant like DogPoo or something?

anyway, I confess that I ate too many donuts last year and wasted lots of my money :lol:
[center]Image
My dA account[/center]
MissingOctober
Posts: 595
Joined: Thu Nov 10, 2005 2:44 pm

Postby MissingOctober » Wed Dec 07, 2005 7:44 pm

I confess that I waited in line at midnight for the sixth HP book ('Twas Wal-Mart, though, so the line was rather short considering what it could have been at other places), haven't seen the 4th movie yet b/c I fear all the love crap will be cheesy, cried when -cough- died, I don't kiss JK's ass, I like it when the HP kids were all sweet, innocent, and kept it in their pants, just bit my lip slightly after sipping on my water, and didn't cry during "Kenny Dies." I was just really sad. Mostly I was laughing my ass off! I carried "You're breaking my balls" on for about a week.
Image
KyleBenoit
Posts: 2684
Joined: Mon May 30, 2005 2:44 am

Postby KyleBenoit » Thu Dec 08, 2005 4:58 am

I confess that my parents are assh*les.
Image
Brave_Sir_Ribbit
Posts: 4315
Joined: Sat May 15, 2004 6:02 pm

Postby Brave_Sir_Ribbit » Thu Dec 08, 2005 8:03 pm

I burnt parts of my rug I fixed it after I was grounded so I don't know what happened last night but I'm gonna watch it tonight. Tomorrow I'm gonn have a good time I'll leave it at that.
The BBS' #1 Conan fan. The BBS' Official Retired assh*le.
bugzbunnie6
Posts: 1980
Joined: Sat Jul 02, 2005 6:21 am

Postby bugzbunnie6 » Thu Dec 08, 2005 8:21 pm

I'll confess that I think I'm going to go f*cking crazy!!! Everyone I know is being an ass lately, it really pisses me off... :x
I *Heart* You.

Return to “Hot Topics”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests