What's up?

Check here for all the hottest topics!

Moderator: Big-Will

BRMBug

Re: What's up?

Postby BRMBug » Fri Nov 26, 2010 2:24 am

Image
Well, good luck with that.

What's up... not a lot. I just got back from feeding Grandma Thanksgiving dinner.
Samathou

Postby Samathou » Fri Nov 26, 2010 5:23 pm

What's up: I wish you a sh*tty Christmas~~ I wiiiish you a sh*tty Christmas and a f*cking New Year!!~~

I learnt at Christmas I won't get my computer as my parents promised me. I was waiting for it since April. Oh yay!!

Besides, I'm just depressed, my father is deaf (oh yeees!!), my life is getting depressing. I'm upset (oh yeees!! better and better!)
In October, I already wanna wish you a Merry Christmas... mwahaha! ~~
kfgg

Postby kfgg » Fri Nov 26, 2010 7:28 pm

I had a strange dream last night that I'm not going to get into. :unhoodedkenny:
Stan and Kyle :)
zzyzx 1

Postby zzyzx 1 » Tue Nov 30, 2010 5:34 am

Samathou wrote:What's up: I wish you a sh*tty Christmas~~ I wiiiish you a sh*tty Christmas and a f*cking New Year!!~~

I learnt at Christmas I won't get my computer as my parents promised me. I was waiting for it since April. Oh yay!!

Besides, I'm just depressed, my father is deaf (oh yeees!!), my life is getting depressing. I'm upset (oh yeees!! better and better!)

I'm so sorry, Sam :( :( :(

What's Up? We had a great Thanksgiving, but the weather is strange. Usually it's warmer here this time of year, but it is freezing with cold temps and wind, and rain only on the week-ends :?

And now life is back to normal, with holiday shopping and school.
zzyzx 1

Postby zzyzx 1 » Fri Dec 03, 2010 11:48 pm

What's Up? Not too much :)

Going to the mall later with some friends, then watch some movies later at a friend's house.
dvda92

Postby dvda92 » Fri Dec 03, 2010 11:55 pm

What's up: I just came back from the Motorhead concert. They've been in my city. Motorhead f*cking rule. It was an awesome concert and I also met some new people. It was an awesome evening :)
Samathou

Postby Samathou » Mon Dec 06, 2010 5:31 pm

What's up: Bien.
Étant donné que j'ai une flemme considérable de tout taper en anglais, j'ai décidé, aujourd'hui, de m'exprimer en français (donc désolée à tous ceux qui ne comprennent pas cette langue, ou qui auraient la curiosité de décrypter ce message indécodable!!!! Mh mh, ok, ok...)

Aujourd'hui, la journée s'est passée tellement rapidement...
Oui, alors que hier soir et ce matin j'étais encore en mode "Putain! L'école... J'veux pas y aller!! :cartmanangry: Faites qu'il y ait une grosse tempête, que le lycée soit détruit, que le réveil bugue, qu'il y ait un empêchement!!"
Mais bon, ça aussi c'est passé; c'est toujours la phase la plus difficile à franchir du Dimanche soir... (et du Lundi matin quand à 7h t'es encore scotché au lit, pas prêt à bouger).

Bref, à part tout cela, mon frère est à l'hôpital. Eh oui, on a découvert depuis peu qu'il n'arrêtait pas de faire des hypoglycémies!! En fait, cela est assez surprenant _surtout pour ma mère_ car moi et lui sommes tout à fait opposés.
De ce côté-là, inutile de dire que ma maman se fait déjà des idées... Elle s'imagine déjà que mon p'tit brother a peut-être l'antidote "anti-diabète". :roll:

Bon, après ça, que raconter de plus...
Euh... Bah on peut ajouter qu'une amie m'invite chez elle pour les vacances.
Donc ce soir je pense demander à ma mère. (encore elle!! Et d'ailleurs... qu'en est-il de mon père?)

Mon papa... Il est parti à l'hôpital voir mon frère (qui viendra demain à la maison après tous ces tests qu'ils vont lui faire subir... Sérieusement, je le plains.
Je n'ai même pas pu tenir 24h enfermée toute seule dans ces chambres à la con privée de présence humaine, d'internet, d'espace et de loisir...)

Petit retour dans le passé (quand je dis passé, c'est pas plus loin que hier soir en fait): grâce à mon fidèle ami kfgg j'ai découvert une application sur iPod permettant d'héberger des images et des vidéos directement de là. Ça faisait bien longtemps que j'attendais cela. Merci encore, kfgg.
Et puis grâce à cette applic j'ai pu montrer encore l'un de mes chefs-d'oeuvre mis au point (pas plus tard que hier soir non plus)... car j'en avais appris plus sur les fonctionnalités de certaines autres applics que j'avais déjà depuis longtemps!! Il s'agit de deux photos de Kyle et Stan, assez érotiques, certes _et d'ailleurs je déconseillerais aux âmes sensibles d'y jeter un coup d'oeil, sauf si vous aimez le yaoi et le hot, foncez-y alors_ un peu truquées (c'est magique l'iTouch, vous voyez! :D )
J'ai posté l'une d'elles dans le Style Theard.
Je peux par compte vous rassurer sur un point: cette dernière est en anglais. ;)

Voilà, voilà... C'était ma petite vie en français.
kfgg

Postby kfgg » Mon Dec 06, 2010 7:29 pm

^Send him my well wishes.

It's very cold here. I'm freezing. Talking -10C (and colder wind chills)
IKyman

Postby IKyman » Mon Dec 06, 2010 11:19 pm

I'm doing just fine :) just waiting for my Microsoft Word to be finished.
kfgg

Postby kfgg » Mon Dec 06, 2010 11:40 pm

It was OK. But I just came back from the restroom. I have the runs. Now because of that my stomach is nausea. Ugh.
zzyzx 1

Postby zzyzx 1 » Tue Dec 07, 2010 12:50 am

What's Up: I hope you feel better, kfgg :)

Dans l'école, j'ai appris l'espagnol parce que le Mexique est si proche de là où je vis. Il est utile de comprendre une langue quand on parle aux gens, vous pouvez entrer en contact tous les jours. Je voudrais avoir appris le français, cependant, pour deux raisons. Tout d'abord, l'anglais et le français sont considérés comme les langues internationales, et pour preuve, je ferai remarquer que les Jeux olympiques de tout traduire en français et en anglais.

Deuxièmement, je voudrais parler à mon ami Sam dans sa langue maternelle.

Je suis désolé que je devais écrire ce à l'aide d'une traduction sur-ine a eu, mais comme je l'ai dit, je ne comprends pas le français. Je me demande comment une bonne (ou mauvaise façon), cet outil de traduction est vraiment. :P

J'espère que ton frère rentre de l'hôpital bientôt. :)

We've had some funny weather here. It's been cold, below freezing :frozenkenny:

Last night, it rained so hard here, with lightning and thunder. But now they say over the next few days we will be back to 80F again :o

And that's what's up :)
Last edited by zzyzx 1 on Tue Dec 07, 2010 11:24 am, edited 1 time in total.
kfgg

Postby kfgg » Tue Dec 07, 2010 1:25 am

I can read and understand that for the most part but if I try to say it with my voice I fail miserably.

Anyway I took an Imodium. So far I haven't been to the restroom since which is good news.

The weather? Freezing. Maybe it will get warmer in January....not
Image
BRMBug

Postby BRMBug » Tue Dec 07, 2010 9:01 am

Me. I'm up. At 3am. Yeah.
Samathou

Postby Samathou » Tue Dec 07, 2010 3:56 pm

zzyzx 1 wrote:What's Up: I hope you feel better, kfgg :)

Dans l'école, j'ai appris l'espagnol parce que le Mexique est si proche de là où je vis. Il est utile de comprendre une langue quand on parle aux gens, vous pouvez entrer en contact tous les jours. Je voudrais avoir appris le français, cependant, pour deux raisons. Tout d'abord, l'anglais et le français sont considérés comme les langues internationales, et pour preuve, je ferai remarquer que les Jeux olympiques de tout traduire en français et en anglais.

Deuxièmement, je voudrais parler à mon ami Sam dans sa langue maternelle.

Je suis désolé que je devais écrire ce à l'aide d'une traduction sur-ine a eu, mais comme je l'ai dit, je ne comprends pas le français. Je me demande comment une bonne (ou mauvaise façon), cet outil de traduction est vraiment. :P

J'espère que ton frère rentre de l'hôpital bientôt. :)

Last night, it rained so hard here, with lightning and thunder. But now they say over the next few days we will be back to 80F again :o

And that's what's up :)

Oh it's so kind.
Oh well, it's sure the translator hasn't translated the text perfectly but I understood what you had written, and I'd like to thank you. :mrgreen:
About my brother, he's at home now. :D

What's up: Nothing really important. xD
I have a memory... a bit memory which is probably the one of my last dream... about the 15th season of South Park (I wasn't really thinking of that before sleeping according to me, was I?)

My school day was more or less average...
Oh well, speaking about my school day and South Park, today, between 1 and 2pm I watched Imaginationland 1 with a friend. We were laughing so hard that I cried.... the reason? No reason I guess...
My headsets were broken, that's why we had to make the sound a bit louder...
Happily, almost nobody was there, otherwise they'd think we're just crazy.
Wii fit man

Postby Wii fit man » Tue Dec 07, 2010 9:48 pm

zzyzx 1 wrote:

Our high was below freezing. Of course, all of our potential snow stopped right before it got here, and then went around us. Screw you, West Virginia. D:< It's snowing everywhere but here and it's seriously pissing me off.
effses: Austin confirmed for turbo homosexual

Return to “Hot Topics”