The Official Cartman Discussion Thread

Discuss South Park characters with all your friends, buddies and guys.

Moderator: Big-Will

cartman!@#
Posts: 447
Joined: Sun Mar 13, 2005 4:59 pm

Postby cartman!@# » Tue Mar 22, 2005 12:59 am

mewster your post is kinda long don't wanna read it


if you wanna be the army you can PM me too
(espicaly you mewster) :D
Image
OMG! PRESS CTRL+W LOL!
Cartmanrulz109
Posts: 251
Joined: Sat Feb 26, 2005 12:10 am

Postby Cartmanrulz109 » Tue Mar 22, 2005 1:04 am

I read it. It's disgusting in a part so you probably don't want to read it anyway.
Image
Question of the week or day or month or year or so 3. How does Kenny die in The Sprit of Christmas? IM/PM me your answer. http://home.comcast.net/~scottbommarito/index.html
cartman!@#
Posts: 447
Joined: Sun Mar 13, 2005 4:59 pm

Postby cartman!@# » Tue Mar 22, 2005 1:07 am

oh let me guess it's about cartman being a piggy

the whole point of this army is to rip on mewster and its fun :P :cartmanhappy: :cartmanlaugh: :cartmanevillaugh:
Image
OMG! PRESS CTRL+W LOL!
ILuvKennyMcCormick23
Posts: 1079
Joined: Tue Nov 16, 2004 6:56 pm

Postby ILuvKennyMcCormick23 » Tue Mar 22, 2005 1:08 am

We're still short a Cartman... anyone else want the job as fatass --er-- Cartman?
derp.

[please excuse my username, i was a lame 13-year-old.]
Cartmanrulz109
Posts: 251
Joined: Sat Feb 26, 2005 12:10 am

Postby Cartmanrulz109 » Tue Mar 22, 2005 1:10 am

cartman!@# wrote:oh let me guess it's about cartman being a piggy

No, It's about his Cartman doll on his bed. And he covered it in...Read the post to find out.
Image
Question of the week or day or month or year or so 3. How does Kenny die in The Sprit of Christmas? IM/PM me your answer. http://home.comcast.net/~scottbommarito/index.html
cartman!@#
Posts: 447
Joined: Sun Mar 13, 2005 4:59 pm

Postby cartman!@# » Tue Mar 22, 2005 1:11 am

whos side are you on
Image
OMG! PRESS CTRL+W LOL!
Cartmanrulz109
Posts: 251
Joined: Sat Feb 26, 2005 12:10 am

Postby Cartmanrulz109 » Tue Mar 22, 2005 1:12 am

Who? Me or ILKM?
Image
Question of the week or day or month or year or so 3. How does Kenny die in The Sprit of Christmas? IM/PM me your answer. http://home.comcast.net/~scottbommarito/index.html
cartman!@#
Posts: 447
Joined: Sun Mar 13, 2005 4:59 pm

Postby cartman!@# » Tue Mar 22, 2005 1:13 am

i think i know what it is but ill still read it

and i ment ILKM
Image
OMG! PRESS CTRL+W LOL!
ILuvKennyMcCormick23
Posts: 1079
Joined: Tue Nov 16, 2004 6:56 pm

Postby ILuvKennyMcCormick23 » Tue Mar 22, 2005 1:18 am

Whos side am I on? Isn't it a little obvious? Im on Kenny's side, of course. :) What, you thought I was on CARTMAN'S SIDE?! :lol:
Me and RaE just need someone to rp Cartman on Xanga. We've already got Kenny (me) Stan, (RaE) Butters, Pip, Kyle, Bebe and Wendy. We need a Cartman
derp.

[please excuse my username, i was a lame 13-year-old.]
Kennys_Angel
Posts: 521
Joined: Tue Dec 21, 2004 2:38 pm

Postby Kennys_Angel » Tue Mar 22, 2005 1:20 am

Guys, just leave the Cartman Army in peace..

They don't bother our threads...do they?

I am on Kenny's side, but I have no enemies.
Alesha is currently retired from BBS. Have fun y'all.

Alesha (L) Victor
cartman!@#
Posts: 447
Joined: Sun Mar 13, 2005 4:59 pm

Postby cartman!@# » Tue Mar 22, 2005 1:21 am

no leave mewster here its kinda funny (sry cartman fans) but it is amussing in some way
Image
OMG! PRESS CTRL+W LOL!
Cartmanrulz109
Posts: 251
Joined: Sat Feb 26, 2005 12:10 am

Postby Cartmanrulz109 » Tue Mar 22, 2005 1:25 am

Yeah, you are right. He could actually rp Cartman easily.
Image
Question of the week or day or month or year or so 3. How does Kenny die in The Sprit of Christmas? IM/PM me your answer. http://home.comcast.net/~scottbommarito/index.html
ILuvKennyMcCormick23
Posts: 1079
Joined: Tue Nov 16, 2004 6:56 pm

Postby ILuvKennyMcCormick23 » Tue Mar 22, 2005 1:27 am

Jesus tap-dancing Christ...

mewster despises Cartman. Visit his site. You won't think it's so funny if you visit his site.

And Im asking if one of you hard-core Cartman fans want to rp him. You say you're so deticated to him, so why don't you show it?
derp.

[please excuse my username, i was a lame 13-year-old.]
mewster
Posts: 1879
Joined: Sun Mar 21, 2004 4:49 am

Postby mewster » Tue Mar 22, 2005 1:30 am

omgtheykldkenny wrote:
ILuvKennyMcCormick23 wrote:
A-link wrote:WTF?!? how can you hate CARTMAN????????????


Well how can you love CARTMAN?


By loving him :?: :!:


And how can Cartman love you? HE CAN'T AND WON'T!
I'm now known as Cartman's Top Enemy. Please make a note of it.
cartman!@#
Posts: 447
Joined: Sun Mar 13, 2005 4:59 pm

Postby cartman!@# » Tue Mar 22, 2005 1:31 am

who rp cartman id be glad to


"goddam I am not fat i big boned you f*cking assh*les"
"f*ck you dildo"
"you stop putting your body fulids on me or i will kick you in the nuts!"
Image
OMG! PRESS CTRL+W LOL!

Return to “Character Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests