The Official Stan Discussion Thread

Discuss South Park characters with all your friends, buddies and guys.

Moderator: Big-Will

Stanluv25
Posts: 2834
Joined: Sat Jan 23, 2010 8:32 am

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Stanluv25 » Tue Dec 28, 2010 10:34 pm

What?? You crazy to say Woodland Critter Christmas was boring! :lol: It was way-too entertaining imo. The ending was gold!!! Kyle gets AIDS!! That's why Cartman rocks, he gives Kyle AIDS for no reason than he hates him! :lol:
I love: Stan, Butters, Cartman, Sharon.

I ship: Stan/Cartman <3

Stan: MMOOMM!!
Sharon: What is it honey? (gasp!) My baby's killed again!
Haa, I love that line.
Zazaban
Posts: 3280
Joined: Mon Jul 05, 2010 5:32 am

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Zazaban » Tue Dec 28, 2010 10:42 pm

That's the best christmas special.
skurtz wrote:
nwt000 wrote:Get your trolling ass out of here!

I'm more friendlier drinking some espresso.
Samathou
Posts: 2829
Joined: Wed Jul 07, 2010 4:13 pm

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Samathou » Tue Dec 28, 2010 10:47 pm

Pretty gory the scene where the baby tigers aborted Kyle... =X
In October, I already wanna wish you a Merry Christmas... mwahaha! ~~
kfgg
Posts: 3114
Joined: Wed May 12, 2004 12:12 am

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby kfgg » Tue Dec 28, 2010 11:14 pm

That was disgusting
Stan and Kyle :)
Zazaban
Posts: 3280
Joined: Mon Jul 05, 2010 5:32 am

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Zazaban » Tue Dec 28, 2010 11:18 pm

kfgg wrote:That was disgusting

It was wonderful.
skurtz wrote:
nwt000 wrote:Get your trolling ass out of here!

I'm more friendlier drinking some espresso.
Samathou
Posts: 2829
Joined: Wed Jul 07, 2010 4:13 pm

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Samathou » Wed Dec 29, 2010 12:10 am

Zazaban wrote:
kfgg wrote:That was disgusting

It was wonderful.

:lol: you found that wonderful??!

(personnally I confess I found that awesome, but shhht, that's a secret)
In October, I already wanna wish you a Merry Christmas... mwahaha! ~~
Stanluv25
Posts: 2834
Joined: Sat Jan 23, 2010 8:32 am

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Stanluv25 » Wed Dec 29, 2010 5:24 am

It was hilarious, the mountain lions giving him an abortion, but what did it for me was Cartman's ending. Kyle dying of AIDS!!! Too funny.
I love: Stan, Butters, Cartman, Sharon.

I ship: Stan/Cartman <3

Stan: MMOOMM!!
Sharon: What is it honey? (gasp!) My baby's killed again!
Haa, I love that line.
Zazaban
Posts: 3280
Joined: Mon Jul 05, 2010 5:32 am

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Zazaban » Wed Dec 29, 2010 6:27 am

Samathou wrote:
Zazaban wrote:
kfgg wrote:That was disgusting

It was wonderful.

:lol: you found that wonderful??!

(personnally I confess I found that awesome, but shhht, that's a secret)

Of course it was wonderful.
skurtz wrote:
nwt000 wrote:Get your trolling ass out of here!

I'm more friendlier drinking some espresso.
Samathou
Posts: 2829
Joined: Wed Jul 07, 2010 4:13 pm

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Samathou » Wed Dec 29, 2010 3:20 pm

Yep. :roll:

Image

Image
In October, I already wanna wish you a Merry Christmas... mwahaha! ~~
203177
Posts: 6599
Joined: Sat Mar 31, 2007 12:14 am

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby 203177 » Thu Dec 30, 2010 12:05 am

i like the ones until season 3 there were a iil more christmasee for me. i like xmas in canada though that was funny red sleigh down eh not so crazy.
My favorite sp characters: Bridon(he's so cute!)
Kyle,Stan, Kenny/Mysterion.

Fave ep: ESM Season 12,Sec fave: Butterballs Season 16
Stanluv25
Posts: 2834
Joined: Sat Jan 23, 2010 8:32 am

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Stanluv25 » Thu Dec 30, 2010 6:27 am

Sick but funny, although rather not see shots of it! XD
I love: Stan, Butters, Cartman, Sharon.

I ship: Stan/Cartman <3

Stan: MMOOMM!!
Sharon: What is it honey? (gasp!) My baby's killed again!
Haa, I love that line.
Samathou
Posts: 2829
Joined: Wed Jul 07, 2010 4:13 pm

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Samathou » Thu Dec 30, 2010 7:29 am

I dare. mwhahaaa! :lol:
In October, I already wanna wish you a Merry Christmas... mwahaha! ~~
canswer
Posts: 110
Joined: Wed Dec 08, 2010 11:00 am

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby canswer » Thu Dec 30, 2010 9:35 am

Kyle looks like he's getting a diaper change. :lol:
Samathou
Posts: 2829
Joined: Wed Jul 07, 2010 4:13 pm

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Samathou » Thu Dec 30, 2010 10:22 am

canswer wrote:Kyle looks like he's getting a diaper change. :lol:

Ah yeah!!! true!!
I didn't notice that, but now you're saying it, I think the same thing. :lol:
In October, I already wanna wish you a Merry Christmas... mwahaha! ~~
Zazaban
Posts: 3280
Joined: Mon Jul 05, 2010 5:32 am

Re: The Official Stan Discussion Thread

Postby Zazaban » Thu Dec 30, 2010 6:31 pm

Samathou wrote:
canswer wrote:Kyle looks like he's getting a diaper change. :lol:

Ah yeah!!! true!!
I didn't notice that, but now you're saying it, I think the same thing. :lol:

He does, and he looks pretty freaked out too. I wonder if that was the same thing Cartman was thinking, what you too said.
skurtz wrote:
nwt000 wrote:Get your trolling ass out of here!

I'm more friendlier drinking some espresso.

Return to “Character Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests