Wendy's Kidnapping

Put your fan fiction here, and keep it nice.

Moderator: Big-Will

Andy Marsh
Posts: 12
Joined: Thu Oct 09, 2008 8:32 am

Wendy's Kidnapping

Postby Andy Marsh » Fri Dec 25, 2009 3:11 pm

Hey again. I wrote Kyle's Online Girlfriend and Clyde's Womanly Crush so if you liked those, here's another one.

PLOT: Wendy hides Butters at her house after seeing the way his parents treat him. Meanwhile, Randy tries to find his purpose in life.

One afternoon, Randy is waiting at the dinner table, looking bored. Suddenly Stan and Wendy walk into the room.

RANDY
Wendy! Ready for your lesson? God, I love being your Geology tutor. You... you really don't know what this means to me.

WENDY
Yeah... uh... about that...

RANDY
Today I thought we could work on page 87 of your Geology book. Then we could go out back and dig up different earth samples. Let's just hope we don't dig up where Stan's dog buried a crap.

WENDY
Mr Marsh, my parents don't want you tutoring me anymore.

RANDY
...what...?

WENDY
My grades aren't improving with you! In fact they're getting worse. Geology's the only subject I was doing mediocre in, and now I'm failing. Sorry...

RANDY
I... see.

STAN
You okay, Dad?

Randy pushes the table over, screaming.

RANDY
F*CK! Whore! Stan, your girlfriend's a whore!

He runs out of the room crying.

STAN
*Sigh* Goddammit...

WENDY
He likes to overreact, doesn't he?

STAN
The sad part is, that was him UNDERreacting.

Randy lays on his bed, face down in his pillow, crying. Sharon walks into the room.

SHARON
What now, Randy?

RANDY
*Sniff* I don't have a purpose in life. I'm not a Geologist. I can't even teach the basic principals to an 8 year old girl.

SHARON
So you're not a teacher. That doesn't mean you're not a good Geologist.

RANDY
Yeah, maybe you're right...

SHARON
Of course I'm right.

RANDY
...Or maybe I made the biggest mistake of my life. It's time I got a new career. It's time I found my true purpose.

Meanwhile, Butters is happily watching TV. His father walks into the room.

BUTTERS' DAD
Butters, you know your classmate, Wendy?

BUTTERS
Yeah... Stan's girlfriend.

BUTTERS' DAD
Well she's coming over today. I'm her new Geology tutor. While she's here, you're not to disturb us while we're working. If you do so much as say one word, I'm grounding you back to the stone age.

BUTTERS
Okay, Sir. Won't say a word.

The doorbell rings.

BUTTERS' DAD
That should be her now. Remember, Butters. Not one word.

He leaves and Butters continues watching TV. He returns with Wendy.

WENDY
Hi Butters.

BUTTERS
Hello.

BUTTERS' DAD
You... son of a bitch.

BUTTERS
Huh?

Butters' dad picks him up by the ear, dangling him in mid air.

WENDY
Jesus Christ!

BUTTERS' DAD
I told you not to say a word! Why do you make me do these things?!

He throws him into the television, smashing the screen to pieces. Butters is bleeding.

BUTTERS' DAD
You're grounded for two months, mister!

BUTTERS
Yes... *cough* sir....

BUTTERS' DAD
*To Wendy* Right, let's do some Geology.

That night, Randy is sitting on a bench at a park, staring up at the stars.

RANDY
*Sigh* Look at all those stars. I feel so insignificant. Makes me think I don't even HAVE a purpose.

Stan walks up to him.

STAN
There you are! Dad, mom's worried sick. Come home.

RANDY
Stan, what do... what do you think I'm best at?

STAN
Uh... I dunno.

RANDY
Stan, please! I'm having a mid-life crisis!

STAN
Well you're dramatic. Maybe you'd be good at acting.

RANDY
Acting? ...Oh my god, you're right. My purpose in life is to become a famous actor! Like, in Hollywood and stuff! Yeah!

STAN
Okay, f*ck it. I'm actually gonna let you do this. Go to Hollywood and become a famous actor.

RANDY
*Standing up* Yeah! I'm gonna do it! I'm gonna become the next uh... the next... Who's an actor that doesn't suck?

STAN
Um...

RANDY
...

STAN
....

RANDY
Well I'm gonna become a famous actor, yeah.

Meanwhile, Wendy is throwing stones at Butters' bedroom window. He eventually opens it up.

BUTTERS
Wendy? It's nearly midnight! If my parents catch me talking to you I'll be grounded.

WENDY
That's what I'm here for, Butters! The way your parents treat you is horrible. Come home with me! I'll look after you! You'll never have to see them again!

BUTTERS
But I... I love them.

WENDY
What?! How can you love them after everything they've done?! Didn't your mom try to drown you?!

BUTTERS
Yeah, but... I...

WENDY
Come with me, Butters. Things will be good for you. Finally, things will be good for you.

Butters thinks about it, staring into Wendy's eyes. He finishes his thoughts with a smile.

BUTTERS
Okay, Wendy.

He climbs down a drain pipe and jumps onto the ground.

WENDY
Your life will be different from now on, Butters. I'll make sure of that.

Cut to Wendy's bedroom. They both walk inside.

BUTTERS
Won't my parents wonder where I am?

WENDY
Honestly, I doubt they'd care, Butters.

BUTTERS
Where will I sleep? You only have one bed.

WENDY
We'll figure out the proper sleeping arrangements tomorrow morning. Until then, you can have my bed. I'll sleep on the floor.

Butters sits on the bed.

BUTTERS
Wow! A real mattress! I just had a wooden block...

WENDY
Aw, Butters...

Early the next morning, Randy is packing his luggage into the car.

RANDY
Hollywood, here I come.

Sharon, Stan and Shelly walk outside.

SHARON
Randy, you're really going to Hollywood?

RANDY
I have to, Sharon. It's my purpose.

SHELLY
Dad, this is crazy! Your purpose is to be a Geologist!

RANDY
Yeah, tell that to my golden globe award! Goodbye, kids. Goodbye, Sharon. Don't worry, I'll come back when I'm a super star. Should only take a couple of days, at most. I have a lot of darn faith in myself. Something a lot of people don't have, sadly.

He kisses his family goodbye and drives off into the sunrise.

SHELLY
So does Dad have some mental disease, or uh, what's the deal?

Meanwhile, Wendy and Butters are sitting on their bed, talking to each other.

WENDY
So he'd beat you every day?

BUTTERS
Sure. Sometimes I didn't even do anything. And my mom didn't care. Sometimes she'd laugh...

WENDY
Oh my god... I can't believe what I'm hearing. I knew it was bad, but... but this...

BUTTERS
But you saved me from that now, Wendy! You're the best friend a guy could have.

WENDY
Yeah... I just thought of something. Your... your dad... he doesn't attack other kids, does he?

BUTTERS
No... Well, at least, not unless they do something really really bad. Why?

WENDY
Uh... just... I was just thinking... if he finds out I took you here...

BUTTERS
Heh. Yeah, you'd probably get a beating.

WENDY
Holy crap! Butters, change of plan. We have to get you back home before your parents notice you're missing.

BUTTERS
What?! But you said I could stay with you!

WENDY
I wasn't thinking clearly! It was late at night! *Pushes him off the bed* Get off, let's go! We have to hurry!

BUTTERS
Aww...

They run down the neighborhood street as fast as they can.

WENDY
Sorry for this, Butters! But I'll think of another way to protect you from your parents!

They turn a corner, and spot Butters' parents, staring angrily on their front lawn.

WENDY
Oh, crap.

BUTTERS
Hamburgers!

BUTTERS' MOM
There he is! He's with Wendy! Butters, Wendy, you two get over here this instant!

The two kids walk up to them, trembling.

BUTTERS' DAD
Wendy, why in the HELL do you have our son?!

WENDY
I... uh...

BUTTERS' DAD
ANSWER ME!!!

WENDY
...I was returning him to you. He came to my house this morning wanting to like, make out with me. Your son has problems.

BUTTERS
What?!

BUTTERS' DAD
Oh my god!

WENDY
Yeah. Sorry if there was a misunderstanding or anything. I'll let you take him off my hands now though, heh.

BUTTERS' DAD
You really expect us to believe that?! *Grabs Wendy by the ear, dangling her in mid air* Come with me! I'm gonna beat you half to death, and then some!

WENDY
No! Nooooo!

That night, the Stotch's are having dinner.

BUTTERS' DAD
You know, Butters. I was thinking. Maybe we DO treat you a little unfairly sometimes.

BUTTERS
Heh, yeah.

BUTTERS' MOM
So from now on, we're gonna try and be more respectable parents. Would you like that, sweety?

BUTTERS
I sure would.

BUTTERS' MOM
Good.

Butters accidentally knocks over his glass of milk.

BUTTERS
Oh, gumdrops!

BUTTERS' DAD
BUTTERS!!! ...Accidents happen. I'll go get a towel.

They all laugh.

Meanwhile, Randy is looking like crap, calling from a payphone in Hollywood.

RANDY
Pick up, pick up.

SHARON
*On the other end* Hello?

RANDY
Sharon! I lost all my money and hooligans stole my car. Need you to pick me up!

SHARON
For the love of god...

RANDY
But you know, I learned something today. You don't need a purpose to be happy. Getting blowjobs on street corners is a fulfilling enough experience.

SHARON
WHAT?!

RANDY
Pick me up. *Hangs up the phone*
SP_Fan
Posts: 21
Joined: Fri Dec 25, 2009 11:26 am

Re: Wendy's Kidnapping

Postby SP_Fan » Fri Dec 25, 2009 9:59 pm

wow good job
can you make a story about stan and wendy??
nwt000
Posts: 1830
Joined: Sun Oct 19, 2008 11:47 pm

Re: Wendy's Kidnapping

Postby nwt000 » Fri Dec 25, 2009 10:21 pm

So, is Stephen Stotch going to start going postal and kidnap any other kids in his way that aren't Butters and maybe even kill Kenny? Imagine him like draging whatever concerned individuals looking for Wendy i.e. the Fab Four (Stan, Kyle, Cartman, and Kenny), Wendy's girlfriends (Bebe, Red, Annie, Lola, Heidi, Millie, Esther, etc.), Craig's gang (Craig, Clyde, Token, and Jimmy) other boys (Timmy, Tweek, Kevin, Bradley, Francis, Jason, etc.), the cops (Barbrady, Yates, and Murphy), her parents, or even other adults (Randy, Sharon, Gerald, Sheila, Liane, Stuart, Carol, the Tuckers, the Donovans, the Blacks, the Valmers, Timmy's parents, the Tweeks, the Stevenses, Skeeter, Mr. Garrison, Mr. Mackey, Prinicipal Victoria, Mayor McDaniels, etc.) What will happen to Wendy anyway? I hope nothing terrible, or you'll end up being kidnapped by me!
IKyman
Posts: 1199
Joined: Tue Jul 28, 2009 4:38 am

Re: Wendy's Kidnapping

Postby IKyman » Fri Dec 25, 2009 10:31 pm

I agree with SP_Fan. You should totally do a StanxWendy fic :)
Andy Marsh
Posts: 12
Joined: Thu Oct 09, 2008 8:32 am

Re: Wendy's Kidnapping

Postby Andy Marsh » Sat Dec 26, 2009 1:54 pm

Thanks guys, and cool. I'll do one about Stan and Wendy soon then.
evilcupcake72
Posts: 2498
Joined: Sun Jan 03, 2010 2:26 am

Re: Wendy's Kidnapping

Postby evilcupcake72 » Sun Jan 03, 2010 11:25 pm

"WHORE! YOUR GIRLFRIENDS A WHORE!"
pure excellence! :D
PopRocksAndSoda

Back off, snickerdick!
I wanna ride your Rapidash ;D
evilcupcake72
Posts: 2498
Joined: Sun Jan 03, 2010 2:26 am

Re: Wendy's Kidnapping

Postby evilcupcake72 » Mon Jan 04, 2010 1:33 am

can anyone help me?
i am seriously desperate for new fan fic. ideas for Vam-pere returns please?
if you dont know the plot the preview is out right now
PopRocksAndSoda

Back off, snickerdick!
I wanna ride your Rapidash ;D
kieranic
Posts: 218
Joined: Sun Nov 22, 2009 6:33 am

Re: Wendy's Kidnapping

Postby kieranic » Mon Jan 04, 2010 12:38 pm

This is awesome! Although in the episode "Awesom-o", you clearly see Butters has a normal bed, just sayin' :wink:

Return to “FanFics and Episode Ideas”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest