Cartman Eating a dreidel!

Post your own images of South Park, or whatever! Please keep posted images UNDER 30k!

Moderator: Big-Will

Kennykiller16
Posts: 73
Joined: Wed Jul 05, 2006 7:57 pm

Cartman Eating a dreidel!

Postby Kennykiller16 » Fri Jul 21, 2006 1:26 am

I have about 4 Pictures here the first one I thought of a few days ago tell me what you think og them all and be truthful I can really use some criticism! Thanks
Please feel free to post anything!

http://s109.photobucket.com/albums/n61/ ... h=imgAnch3

http://s109.photobucket.com/albums/n61/ ... h=imgAnch1


http://s109.photobucket.com/albums/n61/ ... h=imgAnch2

http://s109.photobucket.com/albums/n61/ ... h=imgAnch4
OMG! You Killed Kenny!
Athena1999
Posts: 2492
Joined: Sun Feb 05, 2006 2:08 am

Postby Athena1999 » Fri Jul 21, 2006 2:00 am

Numero uno: This made me laugh out loud, especially Cartman's expression when Kyle caught him, like "What? You don't think it's funny?" Nice job on the dreidel, BTW.

Numero dos: Were you trying to make Kenny's jacket look fuzzy? It looks a bit... lumpy, like you were indecisive about whether it should be smooth or fuzzy. I see you're doing better with the hood opening, though! Good job on that.

Numero tres: Cute... it's Craig and Craig Jr.! You can't really see the bigger Craig's hand when he's flipping you off, though, but it's good.

Numero cuatro: I can tell it's Damien, all right! You nailed the expression! "Rectus dominus... Cheesy Poofs!" Nice use of the "Mute," but what's he there for? Giving Damien company?

Anyway, I can tell you're improving. Good job!
Image
Kennykiller16
Posts: 73
Joined: Wed Jul 05, 2006 7:57 pm

Postby Kennykiller16 » Fri Jul 21, 2006 2:29 am

Lol Im not quite sure why I put Mute with him I was just thought he looked kind of lonely on the page lolz

Feel free to post what you think everyone!
OMG! You Killed Kenny!
crazyQH
Posts: 1237
Joined: Fri Apr 07, 2006 12:47 am

Postby crazyQH » Fri Jul 21, 2006 3:34 am

You're pictures always make me happy. I love the first one, it's my favorite yet, but I really must say I like all of these. I like the "mute" in the picture with Damien, I don't know why but I find him funny. :lol: Good job, I hope to see more of these.
Kennykiller16
Posts: 73
Joined: Wed Jul 05, 2006 7:57 pm

Postby Kennykiller16 » Fri Jul 21, 2006 4:15 pm

Please post what ever you want I can really use some critisim! :D
OMG! You Killed Kenny!
master ed
Posts: 677
Joined: Sat Apr 01, 2006 8:17 pm

Postby master ed » Fri Jul 21, 2006 4:25 pm

Normally, I would sya that they aren't that good. But then I realized you used construction paper, and that's why I think they are great. These are amazingly good for construction paper dude. Yeah, that mute thing is kinda distracting though.
Now making SIGS, PM me for one, I will be reliable.
Image
Rebecca_Cutswald
Posts: 897
Joined: Sat Apr 29, 2006 9:07 pm

Postby Rebecca_Cutswald » Fri Jul 21, 2006 4:41 pm

Baby Craig!
Image
Kyle Loves Me// Albino.black.sheep is my accountabilabuddy! *tackle hugs*
Kennykiller16
Posts: 73
Joined: Wed Jul 05, 2006 7:57 pm

Postby Kennykiller16 » Fri Jul 21, 2006 6:44 pm

Yup its all construction paper!
OMG! You Killed Kenny!
Cartman_91
Posts: 2878
Joined: Wed Dec 22, 2004 2:22 am

Postby Cartman_91 » Fri Jul 21, 2006 7:46 pm

Holy sh*t thats construction Paper? I thought that was actual drawing, you've got a talent
Image
Kennykiller16
Posts: 73
Joined: Wed Jul 05, 2006 7:57 pm

Postby Kennykiller16 » Fri Jul 21, 2006 10:00 pm

Yep its all construction paper here a new one I just made :D

http://s109.photobucket.com/albums/n61/ ... h=imgAnch1

Tell me what you think of this one too
OMG! You Killed Kenny!
Kennykiller16
Posts: 73
Joined: Wed Jul 05, 2006 7:57 pm

Postby Kennykiller16 » Sun Jul 23, 2006 1:53 am

Heres another one of the rasins girls feel free use hard critisim

http://s109.photobucket.com/albums/n61/ ... h=imgAnch1
OMG! You Killed Kenny!
Kelly MacCornmac
Posts: 6142
Joined: Sat Dec 24, 2005 3:05 am

Postby Kelly MacCornmac » Sun Jul 23, 2006 2:18 am

I didn't know you used constution paper. Looks pretty neat for constution paper.
Causing havoc on the BBS one post at a time

Officially supports the de-perma of GTA, Mike, Cartman, and possibly others


SPU! Join it!
Kennykiller16
Posts: 73
Joined: Wed Jul 05, 2006 7:57 pm

Postby Kennykiller16 » Sun Jul 23, 2006 6:50 pm

Thanks
OMG! You Killed Kenny!

Return to “Fan Art”

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 0 guests